salam

این وبلاگ برای گسترش فرهنگ گفتگو بنیان نهاده می شود

salam

این وبلاگ برای گسترش فرهنگ گفتگو بنیان نهاده می شود

مادر

همی نالم که مادر در برم نیست

 صفای سایه او بر سرم نیست

 

مرا گر دولت عالم ببخشند

برابر با نگاه مادرم نیست

نظرات 8 + ارسال نظر
سهبا شنبه 25 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:59 ب.ظ

سلام استاد . زیباترین عید عالم بر شما مبارک ...

سلام و درود برشما ..

پروین یکشنبه 26 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:51 ق.ظ

سلام
خوبید؟سلامتید؟
میدانم غم بزرگی است و تسلیت واژه ناچیز ولی
*فان مع العسر یسرا***ان مع العسر یسرا
پس شکیبا باشید
یه خدا نگرانتونم لطف نموده جواب ایمیلم را دهید ممنوم میشم
دوست دار شما پروین

پروین دوشنبه 27 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:02 ق.ظ

در مدت بی خبری از شما دیشب تفالی به حافظ زدم که برایتان میفرستم .ونیک میدانم من از لحاظ عرفانی در مقابل شما کودکی بیش نیستم. لذا شاگردیم را پذیرا باشید.و زاد راه را برایم فراهم نمایید.

خیزتا از در میخانه گشادی طلبیم
به ره دوست نشینیم ومرادی طلبیم
زادراه حرم وصل نداریم مگر
به گدایی زدر میکده زادی طلبیم
اشک آلوده ما گرچه روان است ولی
به رسالت سوی او پاک نهادی برویم
لذت داغ غمت بر دل ما باد حرام
اگر از جور غم عشق تو دادی طلبیم
نقطه خال تو بر لوح بصر نتوان زد
مگر از مردمک دیده مدادی طلبیم
عشوه ای از لب شیرین تو دل خواست به جان
به شکر خنده لبت گفت مرادی طلبیم
تا بود نسخه عطری دل سودا زده را
از خط غالیه سای تو سوادی طلبیم
چون غمت را نتوان یافت مگر در دل شاد
ما به امید غمت خاطر شادی طلبیم
بر در مدرسه تا چند نشینی حافظ
خیز تا از در میخانه گشادی طلبیم

سهبا جمعه 31 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:17 ب.ظ

سلام استاد . روزگارتان بخیر .
باز هم نگرانی و دلتنگی غالب شده بر وجودم . می دانم حال و روزتان مساعد نیست , اما ...
آرامش قلبی تان آرزوی من است ... در میانه دعای مولای یا مولای , به یادتان خواهم بود ...

سلام برشما .
ممنون هستم از همدردی و همدلی شما ...دعای خالصانه ی خیر دوستان در حق یکدیگر از بزرگترین نعمت های خداوند بربندگانش است که اگر از تاثیر ان اگاه شوند با تمام وجود و ناب ترین لحظه های حضور را به ان اختصتص خواهند داد. یکی از بزرگان فرمود : کسی که برای دیگران دعا کند ملائکه در حق او دعا می کنند ..دعای انسان در حق دیگران به معنای نزدیک شدن به توحید و قرب حق است . چون انسان خود را می شکند و از خود فراتر می رود و قطره جداشده خود را به دریای هستی می ریزد...بی تردید یادخدا ارامش دهنده ی قلب ها است .

پروین دوشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:48 ب.ظ

سلام
دوست گرامی خوبید ؟
ای قبله من خاک در خانه تو
بی منت می مستم زپیمانه تو
ای قبله من خاک در خانه تو
در دام توام بی زحمت دانه تو
من خسته و بیمارم درمان منی
شور شعر و اوازی در جان منی
ای تو هوای هر نفس عشق تو میورزم وبس
دل کنده ام از همه کس پناه من تویی وبس
تا در دل تو زنده ام از عالمی دل کنده ام
در خود رها گشتن خوش است در تو فنا گشتن خوش است
توی تویی بهانه ام شاعر هر ترانه ام
شعله شوریدگیم توی تویی زبانه ام
تو زخمه ساز منی صدای آواز منی
رمز من وراز منی نقطه آغاز منی
بر جان من اتش بزن ای عشق من ای عشق من
باید تو باشی آتشم تا تن در این آتش کشم
تقدیم به بهترین بهترین ها
روزگار خوش

سلام برشما .
بسیار سپاسگذار و خرسندم خدای راشکر می گویم و این سروده بسیار ژرف مرا بی درنگ به یاد مادر و شخصیت عرفانی ایشان می اندازد و گویای دل روشن و نشانه ی قلب عاشق و شوریده ی شما است .

فرمانی شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:27 ب.ظ http://farmani-saeid.mihanblog.com

سلام
دلتنگی هایم را از راهی دور تقدیمتان میکنم
مرا شریک بار غم خود بدانید

سلام و درود برشما دوست فرهیخته
بسیار سپاسگذارم از همدردی و همدلی های شما.
امیدوارم همواره بتوانم در زمره ی نخستین شادباش گویان شادی های تان باشم.

سهبا شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:44 ب.ظ

سلام استاد گرامی . امید دارم به گذر نیک روزگار بر شما . جایی در دل همیشه به یاد شماست .
کاش روزگار بی رحم نبود ..

سلام و درود برشما. بی تردید دل به دل راه دارد ..سپاسگذارم از همدلی شما و حضورتان را ارج می نهم . رحم روزگار در گرو دلداری و مهرورزی ماست ...این ما هستیم که با نگاه و قصد و نفس خود روزگار را رقم می زنیم پس بیایید ائین مهرورزی را بگسترانیم و سرود محبت در گوش دل نجوا کنیم تا باران رحمت الهی بر جانهای شیفته ی حق ببارد و طراوت بهاری به دل ها در شبنم یگانگی و گلبرگ یکرنگی اهدا گردد. رحمت روزگار ارمغان جانهای پاک و بی پیرایه است پس بیاییم شکوه عشق و صدق و صفا وهمدلی را پاس بداریم و بر همه چیز رنگ خدازنیم.

دانیال جمعه 28 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:51 ب.ظ

برای شفای مادرتان خدا میداند که خیلی دعا میکردم
خداوند ایشان را با صالحین محشور کند

سپاس از همدردی و مهربانی شما . عاشقان و دلدادگان کوی دوست را کاری به جز رندی نفرمودند .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد